ویدئوی جالبی از گاف جدید آمدنیوز و سرکار گذاشتن مدیران این کانال توسط مردم را تماشا می‌کنید.

گاف جدید آمدنیوز| وقتی مردم آمدنیوز رو سرکار میزارند +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مردم ایران دیروز دوشنبه، ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۷، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند. اخبار و تصاویر این رویداد بزرگ در رسانه‌های بین‌المللی بازتاب گسترده‌ای داشت. حضور پرشور و بی‌سابقه مردم بصیر ایران در راهپیمایی یوم‌اللّه ۲۲ بهمن، باعث خشم بسیاری از دشمنان انقلاب اسلامی ایران شد که هر کدام به نحوی ناکامی و شکست خود را با واکنش‌های تند خود به نمایش گذاشتند.

در این بین کانال معاند آمدنیوز، شبه‌رسانه ضدانقلاب هم که به دروغگویی حتی بین ضدانقلاب هم معروف است، به سیاه‌نمایی و دروغ‌پردازی خود همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه داد. این اقدامات غیرحرفه‌ای رسانه‌های ضدانقلاب که مدعی آزادی بیان هستند اما این چنین وقیحانه چشمشان را به حضور میلیونی مردم می‌بندند، در حالی صورت می‌گیرد که رسانه‌های مطرحی مانند رویترز و آسوشیتدپرس از حضور باشکوه مردم ایران در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر دادند.

در ادامه ویدئویی از گاف جدید کارخانه‌ دروغ‌سازی آمدنیوز و سر کار گذاشتن مدیران این شبه‌رسانه‌ ضدانقلاب توسط یک کاربر ایرانی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
یعنی هر بار این ها رو می بینم می فهمم صبر یعنی چچچچچییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رواننییییییههههه .
Canada
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
اگر راستگو و درستکار و صداقت داشتند .اونجا نشسته بودند .اگر راستش و بگویند .حقوق شون قطع میشه .مردم باید عاقل باشند گول خاله خرسه .گرگ در لباس میش را نخورند